HOTELLWEEKEND I OSLO! bursdagsfeiring + bildedryss

Hei, fantastiske mennesker! God søndag! Jeg håper dere har hatt en kjempefin helg. Jeg har akkuratt kommet hjem fra en utrolig fin helg i Oslo sammen med mamma. Vi feiret bursdagen hennes, og vi gikk all in! Det var så koselig!

Vi startet bursdagshelgen på torsdag, på selve bursdagen til mamma. Jeg hadde en time på Akershus Universitetssykehus tidlig på morgenen, så vi dro dit først. Etter timen dro vi til Oslo. Det var så fint vær! Vi dro til Aker Brygge og gikk forbi alle restaurantene for å finne den som så best ut. Vi endte opp på Jamie’s Italian. Gud, for en god pizza de hadde der! Beste pizzaen noen sinne. Og det var så fint der! Utsikt rett mot havet. Alt var perfekt. Vi satt og snakket, koste oss og nøt utsikten og det nydelige været. Det var virkelig så koselig! Beste lunsjen på leeeenge.

Genseren min er fra Bubbleroom! Bruk koden min HS10 for 10% avslag!

Etter vi hadde spist gikk vi rundt på Aker Brygge og tittet i butikker. Etter en shoppingtur dro vi og kjøpte en kaffe. Etter det kjørte vi hjemover.  Vi hadde en del å gjøre hjemme også. Vi skulle pakke til hotelloppholdet vårt fra fredag til lørdag i Oslo.

Toppen er fra Bubbleroom!

Når vi kom hjem begynte vi å pakke og forberede oss. Etter pakkingen satt vi oss ned i sofaen, så på en film, spiste mat og feiret litt. Vi la oss rundt 23:00. Vi skulle tidlig opp dagen etter.

På fredag våknet vi rundt 09:00. Vi dusja, sminket oss og gjorde oss klare til å reise. Klokken 15:00 var vi på hotellet i Oslo. Det var så fint på hotellet! Vi fikk et kjempefint rom med utsikt over hele Oslo. Noe så vakkert! Jeg elsker hovedstaden vår så mye. Jeg synes vi bor i en skikkelig fin by. Oslo er så nydelig!

Vi pakket ut, og dro ned til svømmebassenget med en gang. Vi badet litt og koste oss. Etter badingen gikk vi opp på hotellet. Vi skulle kjøpe brus og sjokolade, men vi fant ut at de ikke hadde roomservice. Jeg var klissvåt og var ikke særlig fristet på å gå ned i kiosken for å kjøpe ting, og jeg hadde heller ikke med meg «koseklær», det eneste var trange bukser og gensere. Jeg bestemte meg for å låne mammas «ting», jeg vet ikke hva dette heter engang… jeg likte IKKE å gå i denne ned til resepsjonen, men jeg stålsatt meg og bestemte meg for å gjøre det. Jeg tok heisen ned og ante fred og ingen fare, men neida! Hele resepsjonen var FULL av folk og kiosken var stappfull. Jeg gikk ut av heisen og fikk sjokk! Jeg turte ikke gå videre, så jeg tok heisen rett opp igjen. Mamma måtte le når hun så ansiktet mitt i døren. Jeg fortalte hva som skjedde og hun lo skikkelig. Kort fortalt: det ble ikke brus og sjokolade på oss.

Jeg hadde ikke så veldig lyst til å bli sett i denne…

Vi dusjet, sminket oss og gjorde oss klare for kvelden. Vi hadde reservert bord på en skikkelig fin restaurant, vi gledet oss skikkelig. Jeg skulle prøve å krølle håret mitt. Jeg har prøvd én gang før, men da gikk det ut med en gang. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle prøve å spraye håret med hårspray for hver krøll. Jeg gjorde det. Når jeg var ferdig med å krølle det hadde jeg brukt halve hårspray-boksen! Og gjett hva: krøllene gikk FORTSATT UT etter en time! Hva er det jeg gjør feil? Kan noen please hjelpe meg? Uansett, vi koste oss på rommet, drakk prosecco og slappet av før vi dro ut.

Klokken 21:00 var vi ut av døren på vei til restauranten. Vi skulle spise middag sammen med mammas søster og en venninne. Det var så kos! Vu spiste på Yaya’s, en thailandsk restaurant. Det var så kult der! Maten var kjempegod og interiøret var så kult! Det var som å dra til Thailand. Jeg anbefaler denne restauranten skikkelig! Sykt kos! Sjekk ut Instagram høydepunktet mitt «Oslo» for videoer av stedet!

Kåpen og kjolen er fra Bubbleroom! HS10 = 10% avslag.

Rundt klokken 02:00 var vi hjemme på hotellet igjen. Vi stoppet på en kiosk, kjøpte mat, brus og sjokolade. Vi satt i sengen og spiste. Rundt 04:00 la vi oss.

Lørdag morgen våknet vi 09:00. Vi gjorde oss klare og gikk ned til frokosten. Den var så god! De hadde så mye digg der. Nam!

Etter frokosten pakket vi og gjorde oss klare for å reise hjem.

Det har vært en skikkelig koselig bursdagsweekend med mamsen! Vi har kost oss masse! Dette er første gang jeg har overnattet på et hotell i Oslo. Det var magisk! Jeg fikk et helt annet syn på Oslo. Jeg gleder meg til jeg skal bo der.

Jeg håper dere har hatt en kjempefin helg også! Tusen takk for at du leste innlegget mitt, det betyr så mye for meg! Vi snakkes ❤️ Goood klem fra meg!

Gjerne lik og del innlegget mitt. Jeg blir veldig takknemlig for alle klikk, delinger og engasjement ❤️

La oss bli venner på de andre plattformene også!

Instagram // @hennisherin

Snapchat // @henni090

Facebook // @hennisherin

YouTube // Henni Sherin

Twitter // @hennisherin

Vsco // @hennisherin

⚡️⚡️⚡️

Alltid husk at du er en fantastisk, smart, vakker og en eksepsjonell sjel.